هواداران استقلال اخبار جدید

تمامی اخبار جدید وعکس های استقلال

هواداران استقلال اخبار جدید

تمامی اخبار جدید وعکس های استقلال

هواداران استقلال اخبار جدید

بهترین/بروزترین و با کیفیت ترین اخبار استقلال

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

قول جدید استقلال به مگویان

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ

فرصت پرداخت مطالبات هافبک ارمنی استقلال امروز به پایان رسید.

به گزارش پارس نیوز، بعد از فسخ قرارداد مگویان مدیربرنامه این بازیکن اعلام کرد که در جلسه ای که با افتخاری و پندار توفیقی داشته قرار شده که مطالبات این بازیکن تا پایان هفته پرداخت شود.


اما بعد از این اتفاق پندار توفیقی اعلام کرد که افتخاری از مگویان دو هفته برای پرداخت 1 میلیارد مطالبات 3 فصل گذشته زمان خواسته است که این فرصت امروز به پایان رسید و پولی به حساب این بازیکن واریز نشد.


البته مدیران استقلال به مدیربرنامه های این بازیکن اعلام کردند تا پایان هفته در تلاش هستند پول مگویان را بدهند ولی با توجه به .مشکلات مالی استقلال بعید است تا پایان هفته هم پولی دست این بازیکن را بگیرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۲۴
  • ۱۴۸ نمایش
  • محمد رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی