هواداران استقلال اخبار جدید

تمامی اخبار جدید وعکس های استقلال

هواداران استقلال اخبار جدید

تمامی اخبار جدید وعکس های استقلال

هواداران استقلال اخبار جدید

بهترین/بروزترین و با کیفیت ترین اخبار استقلال

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

                                                                                        

- پادوانی یا منتظری -مجید حسینی؟

سرمربی استقلال برای خط دفاع تیمش باید تصمیم مهمی بگیرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تراکتورسازی در مورد حضور پادوانی گفت: پادوانی هم بازیکنی است اگر در کنار پژمان منتظری باشد پرستیژ تیم ما را بالا خواهد برد و من معتقدم وقتی یک مربی ۲ مدافع وسط پا به توپ داشته باشد انگار که دو شماره ۶ با قدرت در ترکیب تیمش خواهد داشت.


هرچند پادوانی فصل قبل در کنار رابسون جانواریو  نمایش نسبتا خوبی داشت اما آمار گل های خورده استقلال بالا بود اما  در این فصل که منصوریان از زوج مجید حسینی- پژمان منتظری استفاده کرده است استقلال در 2 بازی اخیر گلی دریافت نکرده است.


حالا بار رسیدن پادوانی به مرز آمادگی منصوریان باید انتخاب کند که از بین پادوانی و مجید حسینی کدامیک بازی کنند، مجید حسینی جوان و انرژیک است و پادوانی با تجربه و باهوش و هر دو می توانند نقش متفاوتی را در خط دفاع استقلال ایفا کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۲۳
  • ۱۳۹ نمایش
  • محمد رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی