هواداران استقلال اخبار جدید

تمامی اخبار جدید وعکس های استقلال

هواداران استقلال اخبار جدید

تمامی اخبار جدید وعکس های استقلال

هواداران استقلال اخبار جدید

بهترین/بروزترین و با کیفیت ترین اخبار استقلال

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

بازهم مصدومیت دامن گیر استقلال شد؟

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ


باقری، حیدری و زکی پور 3 ستاره ای هستند که به طور قطع دیدار هفته پیش رو مقابل سایپا را از دست می دهند.

به گزارش افکارنیوز، با توجه به مصدومیت های بازیکنان استقلال، به طور قطع  منصوریان 3 ستاره خود را در دیدار مقابل سایپا در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در اختیار ندارد.

خسرو حیدری، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، زکی پور و پادوانی پنج بازیکنی هستند که این روز ها پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت تا حدودی توانسته اند به تمرینات تیم اضافه و شرایط بهتری داشته باشند اما از میان این بازیکنان باقری، حیدری و زکی پور 3 ستاره ای هستند که به طور قطع دیدار هفته پیش رو مقابل سایپا را از دست می دهند.

پادوانی و فرشید اسماعیلی در وضعیت بهتری قرار دارند و  نهایتا تا فردا وضعیت حضور آنها در دیدار هفته پیش رو مشخص می شود، بنابراین هنوز وضعیت مصدومیت  این 2 بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۲۴
  • ۱۵۴ نمایش
  • محمد رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی