هواداران استقلال اخبار جدید

تمامی اخبار جدید وعکس های استقلال

هواداران استقلال اخبار جدید

تمامی اخبار جدید وعکس های استقلال

هواداران استقلال اخبار جدید

بهترین/بروزترین و با کیفیت ترین اخبار استقلال

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

زیدان استقلال بازی با سایپا فیکس است؟

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲ ب.ظ

         مجتبی جباری                                        

زیدان استقلال بازی با سایپا فیکس است؟  

به گزارش پارس فوتبال: مجتبی جباری بی تردید مهم ترین  خریداستقلال  در نقل و انتقالات تابستانی بود، خریدی که باعث شد   بسیاری از هواداران این تیم علیرضا منصوریان را بابت انتخاب آن تحسین کنند.

اهمیت حضور جباری از آن جهت است که از وقتی این بازیکن خوش فکر استقلال را ترک کرد این تیم هرگز رنگ جام را به خود ندید و حالا با بازگشت او آبی ها می توانند منتظر آغاز فصلی رویایی باشند.

اما جباری پیش از بازی با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر کارت بازی اش صادر شد و در این بازی بیش از ۲۰ دقیقه فرصت داشت توانایی های خود را نشان بدهد که در این بازی نمایش قابل قبولی داشت.
پیش از بازی با تراکتورسازی در هفته سوم منصوریان اعلام کرد که جباری یکی دو هفته دیگر آماده حضور در ترکیب اصلی می شود و قصد دارد از او و چپاروف هم زمان در ترکیب اصلی استفاده کند.

جباری در تمرین های روزهای گذشته استقلال آمادگی بالایی از خود نشان داده است و بنابراین منصوریان به احتمال فراوان در بازی با سایپا در هفته چهارم لیگ برتر از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد تا شماره ۸ محبوب استقلالی ها این فرصت را داشته باشد بعد از ۴ سال دوری دوباره در ترکیب استقلال به میدان برود، اتفاقی که می تواند بهترین خبر ممکن برای هواداران این تیم باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۲۳
  • ۱۳۶ نمایش
  • محمد رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی